Aşk acısı sözleri,Aşk acısı mesajları

Aşk acısı sözleri,Aşk acısı mesajları

Keşke kırıldığımı,yorulduğumu ve darıldığımı anlatmak için gitmem gerekmeseydi.

Sevmeye layık olmayanı hatırlayarak değerli etme! Dönmek mi istiyor, bir şans daha verme. Unutma; sevgi yürekli olana yakışır
Ben gittiğin o gece ölmedim ya
Bu gece hiç ölmem
Yok yok ecelimi bildiğimden değil sadece
O geceyi çok iyi bildiğimden..

Adını bulutlara,yazdım... Bulutlar baktı ,güldü... Ben ağladım,gün boyu.Adını yıdızlara,yazdım... Yıldızlar,durdu, düşündü... Olmaz,olamaz, dedi.Adını nehirlere, yazdım... Aktı gitti,uzaklara...nehirler... Yalnız kaldım, ben... Adını kar tanelerine, yazdım.. Herkes, okudu... Eridi kar tanelleri..bitti.Adını kaysı çiçeklerine, yazdım... Beyaz,al, turuncu... Kaysılar gelin, gitti. Adını güllere, yazdım... Güller açtı ve soldu... Ne ,renk, ne, koku kaldı.Adını,ateşlere, yazdım... Ateşler yandı, bitti... Kül,kaldı. Adını,yüreğime,yazdım... Yüreğimin ,baş köşesine... Hiç silinmedi,öyle kaldı..



Tamam mesafeLer ' AşK' a enqeL deqiL
Ama ben burada aqLasam senin yanakLarın
IsLanır mı orada..




Ne zaman düşsem ve uzatsam elimi,
Hep bir boşluk doldurdu avuçlarımı.
Ve hayat alaycı bir gülümseme ile fısıldadı kulağıma;
- Kendi başının çaresine kendin bak yine dostum,
Kimseden hayır yok sana.




sevmedigin,hatta nefret ettigin varya..! Senden gittigi geetmenin derin huznu saracak tum bedenini. Zaten sevmiyordum., Giderse gitsin.,demeyecek icin., Aklini firarla carpip,kalbin yerinfen firlayacakmis gibi cikacak sonuc.. sevmedigine.,sevgilerin kanat carpacak yureginde,kimbilir. Beni nasil terkeder diyeceksin., Maglubiyet hirsi atarken sah damarinda. Kaybettigeinin acisi bir yumruk gibi oturacak yuregin

Ağır, bulanık, acımasız yokluğun
Yokluğuna sebep bendeki varlığın...
Bir hüznü bir diğerine düğümlerken boğazımda, kıyamam seni unutmaya..
Ve zarifleşir tüm acılarım.




Çocukken bir tek ince hastalıktan ölünür sanırdım.
Dilini ve yönlerini bilmediğim bir ülkede
Metroların rüzgârında anladım
Hasretten de ölünebileceğini.
Ve gördüğüm her boş alana
Eksiksiz çizebileceğimi özlediğim her bir şeyi
Beni yabancı sayarken aslında bana yabancıların
Yüzlerinde tanıdım kendimle bir başıma kalmayı
Çocukken bir tek ince hastalıktan ölünür sanırdım.
Hasretten de ölünürmüş anladım...
İCLAL AYDIN




Ve sonra susmayi öğrendik
hep bir ağız...
Dilim ,
Ruhum ,
Ve kalbim




“Kalbinizde olup da hiç kimseye anlatamadığınız, dile getirilmesi imkansız bir şey var ya; İşte Allah onu biliyor, üzülmeyin.”



Murat Menteş



İnsan uğruna emek harcadığı şeyi sever


ve insan sevdiği şey için emek harcar.
Erich Fromm




Yenilikler, ancak onlar için yer açtığınız zaman yaşantınıza girebilirler..''
Marlo Morgan




Gece yine hüzünle demini almış. Sen gidince dert demledim kendime. Ama kaç şeker attıysam tatlanmadı bu hüzün.
Ömer Aslan




Tanıdığım her insan sayesinde her gün biraz daha yalnız kalıyorum..




Ruhumdaki düğümler fazlasıyla sıkı! Kimsenin onları çözecek kadar ince tırnakları yok."




Bilsen, nasıl üşüyorum
Al şu ellerimi ısıt biraz, yada al götür bu soğukları
Bu yağmurları,
Görmüyormusun, beni öldürecekler artık....


Birhan Keskin




Bazen hiçbir şey olmamış gibi gülümseyerek yaşamaya devam edersin.. Biz buna pes etmek değil, olgunlaşmak diyoruz."




Büyümemde, delirmemde, yalnızlığımda,
Emeği geçen herkesin gözlerinden öperim...

Özgür Bacaksız






Belki bugün değildi,
ama yarın senin günün olabilir...
Belki daha sonraki günler...
Belki de asla...
Umutsuzluğa kapılıp, küsme...
Beklenti içinde olup, üzülme...
Sadece güzel şeyler düşün...
Unutma, düşüncen değişirse,
Dünya değişir.



Derin ızdıraplar güçlü karakterler doğurur ,
karakterin heybetine baktığında
baştan aşağı yara izi doludur ...Halil Cibran


Öyle yorgunum ki !
Naftalinleyip
Kışlıkların arasına kaldırasım var kendimi




Durulduğu zamanlar olur insanın,
Yorulduğu zamanlar olduğu gibi.
Ama ömür götüren, kırıldığı zamanlarıdır




Efkârın aşılmaz, yalnızlığın kaçınılmaz olduğu vakitler...
- Cahit Zarifoğlu

Whatsapp Button works on Mobile Device only