mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler

Mutluluk demek sen demek daha ötesi var mı ki:)


MUTLULUK senli yarınlara uyanmak demek,mutluluk bir sözün bir gülüşün..Omzuma yaslandığındaki huzur..
mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler


Mutluluk Sadece Seni Sevmekle Değil! Mutluluk Senin Hayalinle Yarınlarıma, Güzel Gözlerinle geleceğime, isminle Hayatıma giren en güzel Duyguları Kalbime Kazıdığım bir Aşk Güftesi.


Mutluluk Sadece Seni Sevmekle Değil! Mutluluk Senin HayaLinle Yarınlarıma, Güzel Gözlerinle geleceğime, isminle Hayatıma giren en güzel Duyguları Kalbime Kazıdığım bir Aşk Güftesi.



>
mutlu edici mesajlar,mutlu edici sozler


Saf Duygularımı Kalbine Güzel Sözlerimi Beynine Sana Aşık Olan Bu Bedeni Ellerine Bırakıyorum Biriciğim.

insanın düşünenleri olmalı; Merak edenleri, Hesapsız Kitapsız değer verenleri, Uzakta olunca özleyenleri, Sesini duyunca sevinenleri olmalı Dualarına katanları , Kapısı, sofrası, gönlü hep açık olanları.. Kekikli zeytinli bir kahvaltı hazırlasalar. Nerede olduğumu hatırlamasam. Hatta adımı bile unutsam. Melih Cevdet Anday

Güzelliğin mutluluk değil Düşüncelerimdeki Esrarengiz Hayalin, Sevgin ise düşüncelerimdeki Mutluluk örneğin…


Mutlu Olmak için Bekleme, hayat Kısa Mutlu Olmak için Hayata Pozitif Bak yeterli.


Seninle Mutluyum Hayatta, Hayat Seninle Mutlu geliyor bana Birtanem..!


Sensiz Acı Çeken Yüreğim Şimdi Seninle Yeni Mutluluklara yelken Açtı, Bir Denizin ortasında Mutluluk Çemberi Kuruyorum Sevdiğim ikimizin Adına . .

EN Güzel Mutlulukları Diliyorum Sana En Güzel Sevgilerimi Yolluyorum Sana Seninle Mutluyum Bunu Anla. .


Güzelliğin mutluluk değiL Düşüncelerimdeki Esrarengiz HayaLin, Sevgin ise düşüncelerimdeki Mutluluk örneğin...



Hiçbirşey yolunda gitmiyormu belki yol çalışması vardır bekle biraz:)


Mutluluk Sadece Seni Sevmekle Değil! Mutluluk Senin Hayalinle Yarınlarıma, Güzel Gözlerinle geleceğime, isminle Hayatıma giren en güzel Duyguları Kalbime Kazıdığım bir Aşk Güftesi. 

 


İnsanlar senin hakkında ne düşünürlerse düşünsünler gülümse ve yoluna devam et... 



HAYATIMA format, geçmişime reset attım,.. Beni Üzen ne varsa geri dönüşüm kutusuna kattım... Kendimi de Yeniledim bundan böyle Hayat Sana Meydan Okuyorum; İstediğin kadar Virüs yolla Yaşantıma; Beni ASLA ÇÖKERTEMEYECEKSİN. 



Hayat bir problem değildir. Onu bir problem olarak ele almak yola yanlış adımla başlamaktır. O, yaşanacak, sevilecek, deneyimlenecek bir gizemdir.

 

Başkalarının sorumluluğunu üstlenerek kendi sorumluluğunu üstlenmekten kaçmayı bırak.


"Mutlu olduğunuzda gülümseyin. Mutsuz olduğunuzda da gülümseyin. Her şey düzelecek, sadece gülümseyin.


Bak bugün de yaşıyorsun, Daha ne olsun,Aç kollarını sarıl sevdiklerine, Bugünün ilk hediyesi Sevgi olsun.



Dün rüya, yarın hayaldir.
Dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür.
Onun için;
Bugüne iyi bak; Güne iyi başla, Yaşamı sev, Işığını yansıt,
Ne olursa olsun gülümse

Whatsapp Button works on Mobile Device only