jilet sözler - Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Kısa Aşk Sevgi Sözleri


                                 JİLET SÖZLER



jilet sözler



Ben farklıyım diyen herkese çıKtığı yerin özelliğini sorasım var..




Bazı kaderler, iki kişinin birbirinden uzak durması üzerine yazılmıştır... Olcay Derecik
Canı yanan hiç kimse adalet istemez istediği sadece intikamdır..

Hayat işte.. Yüzümüz güldü de, yüreğimiz gülmedi hiç bizim. Mert olduk namertliği gördük.. Vefalıydık, vefasızlığı yaşadık.. Tutunduğumuz dallar elimize geldi, güvendiğimiz dağlara karlar yağdı.. Sevdik söyleyemedik. Hep yanlış anlaşıldık.. Hayat işte.. Sınandık, aldandık, yüreğimiz yandı.. Ve biz hep kaybettik; hayat kazandı KOCAMAN EYVALLAHHH

İnsanlar değişmez değişen tek şey şartlar ve çıkarlar..

Bir intihar bombacısı eylemiydi gidişin!
Beni siktir et, ben alışığım da,kendinden ne istedin?


Duvarlardan başka kimsesi yoksa insanın, korkulacak bir mevzusu kalmamıştır.

Boşluktayım bu aralar
Kalbimin içinde garip bir ihanet duygusu, zihnimin uçlarında intikam tohumları..
Yokluk gibi birazda, 
Belki geçer diyorum ama ne geçeceğe benziyor nede biteceğe..


Ki ben ateist olsam bile, sevaptır bahanesiyle yüzüne bakardım..Dinsizi bile imana getirirsin sen...

Bir Fahişenin Karnındaki Bebek Kadar Masumdu Aşk , Ama Ne Açıdan Bakarsan Bak Oros.. Çocuğuydu İşte…

Aramızda tabiki fark var, benim sadece sakalım kirli..

Bu zamana kadar üzdüğüm kırdığım kim varsa kusura bakmasın artık! Ben en çok kendimi üzdüm, dönüpte bir şey demedim..

Şeytana  aklımdan geçenleri anlattım; Yapma Günahtır dedi.

Oyle bir aldin ki ahimi...
tirnagin kirilsa beni hatirla...


"Sonra fark ettim ki bıçağa gerek yok,
Tek cümleyle zaten kanıyor...


Yalnızlık Sen Ne Profesyonel Bir Kaltaksın .
Bütün Şehir Üstünden Geçse, 'Daha Gelen Var mı?' Diye Soracaksın


Ne yani, biz şimdi seninle farklı aile fotoğraflarının içinde mi olacağız?

Duvarlardan başka kimsesi yoksa insanın, korkulacak bir mevzusu kalmamıştır.

Arkamdan konuşmanız önemli değil,
önemli olan kafamı çevirdiğimde hepinizin susmuş olması


Şimdi uyu lütfen, daha büyüyüp anne olacaksın sevgilim..

"Bir kadın güçlüdür aslında. Hatta erkeklerden çok daha güçlüdür; Ama ister ki, erkeğin gücü kendisine huzur versin."