asker yareni sözleri,asker yareniyim

asker yareni sözleri,asker yareniyim


Tencerem var tavam var,Asker yareniyim havam var..

Vatani görevini yerine getiren askerim,ben senin her anının hasretiyim..

Şafak Sayar gelin Evde Asker Eşini hayal Eder Nöbetinde Biter Bu Hasret Dayan Askerim Bu Vatan Senin Eserin

Boynuma sarılıp huzur verdiğin günler geldi aklıma "Beklemek" dedim, beklemek en çokta boynumun borcu Askerim.
Mutluluğa şafak sayıyoruz.. Asker yolu bekleyeceğim,çünkü o benim sevdiceğim,geleceği günü bayram edeceğim ,çünkü o benim herbişeyim.

Seni uzun süre göremeyecek olmam dünyanın sonu değil ama sen her zaman benim sol yanımda olacak dünyamsın.

Biliyor musun canım askerim; sen yokken benim hayatımda her şey eksik, sen varken her şeyim tastamam.

Sensiz ilk günüm askerim, ben hep seni özlerim, ben hep seni beklerim. Sen gelene kadar gözlerimden yaşlar dökerim AŞK'ERİM..!

Canım askerim benim içimde bir nefes gibisin, her an gözlerimin önünde her an benimlesin, senin ayrılığın çok zor olsa da sayılı günlerimiz çabucak bitecek. Seni Seviyorum Hayatım..!

Göz gözü görüp gönlü sevmişse eğer, elin eli tutmasına gerek yok askerim ben seni uzaklardan da çok severim.

Canım sevgilim sen dokunamayacak kadar uzak olsan da, her zaman sevebileceğim kadar yakınsın bana.

Bak yarın alıyorum tezkeremi, 12 ay boyunca yalnız düşlemiştim ben seni. Her gece nöbetimde sigaramdan tüterdi özlemin, şimdi yüzünü göreceğim ya dünyalar yalnız benim. Seni çok özledim bir tanem.

Gözler görmedi diye beni sakın unutma elleri tetikte olan askerim, beni öyle sev ki, ben bile kıskanayım kendimi.

Sen benim rüyalarımdaki hayalim, hayattaki tek yaşama sebebimsin.. İyi geceler askerim..

Artık gecelerden korkmuyorum. Biliyorum ki askerim vatanını koruduğu gibi, hep yanımda ve beni de koruyor karanlık gecelerimde..

Gece nöbetlerinde beni aklına getirmemeye çalış. Uyurken üstlerine yakalanmanı istemem. Seni Seviyorum Bitanecik Askerim ve AŞK'erim.

Sen benim aşkım,benim sevdam ,sen orada nöbette ben burada .Döneceğin günün hayaliyle geçiyor günler.aşkım elbet kavuşacağız hayırlısıyla bitirdiğin günün gururuyla.seni seviyorum

Vatan için gidiyorum, senin için döneceğim!

Askerler vurulunca Değil Unutulunca ölürler. Seni Son nefesime kadar unutmayacağım Askerim..!

O güzel askerlik anılarını anlatacağın günleri sabırsızlıkla bekliyorum! Sen yeter ki çabuk gel, ben dinlemeye razıyım.

Herkese nasip değil, asker olmak hudutta. Al bayrağın rengi var, yerde, gökte, bulutta.

Askerim Canım benim Türk milletinin Kalbi Sensin..


Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun. Asker ocağında rahat uyu birtanem.

SENDEN ÖNCE YALNIZLIĞI ÖZGÜRLÜK BİLİRDİM ASKERİM

Bu şafak biter mi? ey askerim seni hep bekliyorum..

Asker olmak o kadar gurur ve onur verici bir duygudur ki; Vatanı korumak her gencin elinde olmayan bir anahtardır. Seninle gurur duyuyorum SEVDİĞİM..!

Yine sensizliğe açtım gözlerimi, yine hasretinle kavrulacak bu gönül, bir gün daha eksildi sana kavuşmam için, yine bugünde resimlere bakıp bakıp gözlerimi sileceğim askerim. Seni Seviyorum..!

Vatanı Beklersin gecenin Koynunda Senin Sayende uyuyoruz Yatağımızda Huzurla Askerim Canım Benim!

Her ananın oğlu asker olur ama her genç kızın sevdiği bahriyeli olamaz. Seni Seviyorum Bahriyelim!

Senin Sayende Mutluyuz Yuvamızda, Senin Sayende hayatımızı Geçiyoruz Bu Vatanda. Askerim Canım Benim.

Aşkın gözyaşları denize düştüğü zaman, dalgalar sahilde seni seviyorum yazar..

Dağların aslanı gecen gündüz gibi olsun, dualarım seninle Askerim.


Askerim canım benim Türk Milleti’nin kalbi sensin!


Şafak değil, sensizlik beni acıtan! Seni çok özledim bir tanem.

Benim yiğit askerim sen vatanın milletin için nöbet tutarsın, bende burada aşkımızın yuvamızın nöbetini tutmaktayım. Yarenin seni beklemekte. Sen iyi ki varsın.


Duâ'ma en çok sen dahil olunca ısrar ediyorum ben askerim; çünkü biliyorum Allah duâda ısrar edenleri sever Ve her kadın,Sevdiği adamın öpücüğü ile uyanmak ister

Şafak Bitince Eve Dönüşünü beklerim Askerim

GECE NOBETLERINDE BENI AKLINA GETIRMEMEYE CALIS. UYURKEN USTLERINE YAKALANMANI ISTEMEM.


ASKIM YATAGIN, SEVGIM YORGANIN, YUREGIM YASTIGIN OLSUN, ASKER OCAGINDA RAHAT UYU BITANEM

KAPINI CALAR MAZI, DALGINLIKLA ACARSIN, ARAR GOZLERIN BENI O GUNLERI SORARSIN. PISMANLIK SARAR SENI O GUNLERI ANLARSIN OTURUP BU ASK ICIN SENDE AGLARSIN..AMA NAFILE..?

Whatsapp Button works on Mobile Device only