acı sözler-acı mesajlar




Bir sabah seninle uyansam, sonrasında hiç uyanmasam da gocunmam... Olcay Derecik

Ne ben sezarım,ne de sen brütüssün,Ne ben sana kızarım. ne de zatın bana zahmet edip küssün,,,Artık seninle biz ''DÜŞMAN''bile değiliz..

Bugünlerde kaldırımdan yürümüyorum,
bağcıklarımı bağlamıyorum, eriyen mumun yanan ipi gibiyim
anlatabiliyomuyum

Farklıydık işte,ben gülüşüne öldüm,o ölümüme güldü:(




Yazdıklarımı Sildiğim Olmuştur ,
Ama Sildiklerimi Yeniden Hiç Yazmadım. . !





Kolayca Akmaz Bilirsin Bir Erkeğin Gözyaşları ;
Ama Eğer Erkek Ağlıyorsa, Asla Sahte Olmaz Gözyaşları. .

Yaraya Tuz Basmak Gibiydi Seni Sevmek .

Küçük Hesaplardan Bahsetmeyin Bana ;
Ben Onları Bahşiş Bıraktım ,Karakteri Fakir Olanlara





Bazen Yalnız Kalmak İstersin ,
Sonra Bi Bakarsın Zaten Yalnızsın

Bir insan içinden geleni yazıyorsa;
İçinden giden biri vardır.
İlhan Berk

Gerektiği Zaman Ağlamaktan Çekinme ,
Çünkü Gözyaşları, Söyleyemediklerini Söylemek İçindir

Zamanın Neler Getireceğinden Çok ,
Neler Götürdüğüne Bakmak Gerek.





Sen anca benim falanıma filan olursun,UNUTMA,Kafamı çevirdiğim anda yalan olursun..

Birini Sevmeye Küçük Bir Yerinden Başlarsın, Ya Bakışını Seversin,
Ya Gülüşünü, Ya Susuşunu Ya Da Bir Sözünü; Ve Sonra, Her Şeyini
Seversin.”

"Sevgilin olabilecek birçok insan olabilir; ama Sevdiğin olabilecek insan bir tanedir.."

ŞİİR KOKUYORDU BAKISLARIN
YAZMASAM IHANET OLURDU.....





Gözümden Akan Her Damla Yaşım Seni Seviyorum Demek Olsaydı
Her Yeri Sel Götürürdü ..

Gece diyorum..
Ne güzel kucaklıyor hüzünleri..
Ya yalnızlık ? Siyah bir iplik gibi sarıyor yürekleri ...
Peki ya dua ?..
Ah ! Dua olmasa,
Nasıl görürdü umutlarımız Güneşi

Hayat ; Poker gibidir ,
Elin kötü Olsada , herşey , Çekeceğin Bir Rest'e Bakar

Ey yar Kapattım gözlerimi ,susturdum tüm sözlerimi ..Duyur sesini ,hissettir yüreğini,Engel ol yağmak üzere olan yağmurlarıma, İzin verme kopmasına fırtınaların, Sen misin aşkı böyle güzel kılan? Yoksa aşkla her şeyi güzelleştiren, Uyut beni yüreğinde,Çok yorgunum rüzgarlara karşı gelmekten ,Tut ellerimi ,bırakma, Tut ki ,Kapatayım gözlerimi seninle korkusuzca.....





Buruk bi ömrün son demindeyim. Günler her zamankinden daha ağır. Sebepsiz fırtınaların tam ortasındayım. Çığlıkları istemiyorum; Kulağım sağır. Herşey bomboş bir o kadar da anlamsız. Beni bende bitiren birşeyler var gibi. Kurduğum hayaller desem artık manasız. Adım kadar yalnız ve kimsesizim işte. Attığım üç-beş adımın birinde acaba diyorum, yanlışlık hayatımın neresinde..

Senden sonra çok denedim e olmuyor....
Halim berbat yüreğim başka aşklara tutunamıyor

Herşeye ragmen en güzel yalnışımdım sen. Aşka ettigim yeminleri sende bozmuş olmanın en tatlı hayal kırıklığıydın. Asıl dert, dert diye verdigindi. Veridklerini de alarak gittin aynı şiirin farklı satırlarıyız şimdi...



Whatsapp Button works on Mobile Device only