Serkan özel sözleri





İyi sandık... Neticede insandık... Serkan Özel
Unutamadım. Geleceğe dair umut da bağlamadım. Çünkü sen bana bi hiç uğruna her şeyden vazgeçmeyi, vazgeçtikten sonra da her şey içinde bi hiç bile olamamayı öğrettin.


Baba ölürse, çocukluk da ölür.
Az kaldın, gidiyorsun. Az da olsa sevmedin. Azaldım, bitiriyorsun…


"Dokunsalar ağlarım" demiştim ya hani; yanılmadım. Sana kim dokunduysa, ben ağladım...





Serkan Özel // Kapalı Gişe Yalnızlık


Ben, olur da bir gün gelirsin diye, hayallerimin altını çizerken zaman hep üstünü çizdi.

(Serkan Özel)







Ve aşk öyle bir ateştir ki; sırf o üşümesin diye kendi canını yakar durursun.

Serkan Özel // Kapalı Gişe Yalnızlık




Tek başına çok kalabalık bu dünya, benimle yalnız kalır mısın?

Serkan Özel // Kapalı Gişe Yalnızlık




Özlemek: Ölüme sıra sıra giden insanların arasında, sıraya kaynamak gibidir...


Sen benden başkalarına sınırlarını çiz, söz vatan gibi korurum seni.




Bazen aşk derinlere götürür seni.
Son bir nefes k'alır, veremezsin geri...

Serkan Özel // Kapalı Gişe Yalnızlık

Whatsapp Button works on Mobile Device only