kalbi yakan sözler,kısa can yakan sözler,içimi yakan sözler


Geniş İnsanlar Değildik ,Bize Dünyayı Dar Ettiler . Hepsi Bu


Geberdiğini bileyim de, kime öldüğün umurumda değil.


Ben Değer Veriyorsam Hesap Sorarım Değer Vermiyorsam HaL, Hatır Bile sormam

Gözlerinden şiir damlayan Kadınlar çok ağlasınlar. Öyle çok ağlasınlar ki; Gözyaşları şiir gibi kadından Anlamayan adamları boğsunlar.

Meleğim desem uçar gidersin, çiçeğim desem solar gidersin, sevgilim desem ne dersin?

Özledim teninin kokusunu özledim, özledim sımsıcak nefesini özledim, özledim sohbetini o sesini özledim, gelmedin göz bebeğim can yoldaşım gelmedin…

Önce başkalarının çizdiği sınırlar içinde yaşamaya başladık. Şimdi alanı daha da daraltan kendi sınırlarımızı da çizdik. Nefes alıyoruz.

Bazen zordur dönmek yada herşeyi unutup gitmek. Anladım ki insanı en acıtan şey; sevilmediğini bildiği halde delicesine sevmek...

Şair olmakta öyle.. Şiirde kendini bulmak kalırdı kadına.. Elini göğsüne götürüp 'yazmış yine' Deyip basarken bağrına.. Bir daha sevmeliydi erkeğini.. Bir daha..Bir daha.. Sonrası iki damla gözyaşı.. Ya hasretten.. Ya sevinçten..

işte yine başbaşayız İçimin acısı" ..

Mutluluğun garantisi olamaz.. Bazen asırlık aşklar bile hüsranla biter.. Seyit Altun


Gözlerinin ‘kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına ‘sen’de kalayım

Kötü günleri uzatmam, iyi günleri yazarım hep yarınlarım için, geleceğimi kimseden saklamam senin için gelecek kuruyorum yazıdığım yarınlarıma birtanem.

Şu yalan dünyaya, mutluluğumuzu engelleyenler, savaşları başlatanlar isyanım sizleredir.


Seni sen olarak görüyordum sevdiğim zamanlar, şimdi seni şeytan olarak görüyorum beni aldattığın günden itibaren!

Düşüncelerim hep siyah beyaz. Sanki tüm renkler bitmiş bana bu ikisi kalmış gibi.

Korku Zihindedir, Cesaret Yürekte.. Yürek ayağa kalktığı zaman Zihin susar.. İşte O zaman AŞK olur... * Cavit Çağ

Belki kimse olmayacak senin gibi; ama sende olmayacaksın eskisi gibi.

Birini seveceksen, onu her şeyinle sevme! Çünkü bittiğinde onu unutamamana değil unutamayacak kadar çok sevdiğine yanarsın!

Boğazımda kalan mutluluğu, sırtımdan vura vura çıkardılar.

Herkes bir üçgenin iç açıları toplamını bilir de, kimse bir insanın iç acıları toplamını bilmez..." Sunay Akın

Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman takılırsa uzaklara, kulakların ansızın çınlarsa; bil ki bir yerlerde delice özleniyorsun.

Bir gecenin kör kuyusunda kalbimi elime aldım, sadece sana feryadım sadece sana beddualarım canımı aldın kalbimi parçaladın.

Musalla taşıma yinede adını yazdıracağım seni ne kadar sevdiğimi gör ve kendinden utan, senin için neler yaptığımı ve yapacağımı anlaman için.

Sana güvenerek çıktım acı hayatın yoluna sana inanarak başladım hayata inanmaya yine benim canımı aldın hayatın ortasında!

Hayata gülecek mecalim kalmadı zaten hayat tokat atmıştı seneler önce şimdi yine sayende hayat beni tokatladı..

Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olurda şu gönlüm birtek aşık olamaz.

Senin kırılıp kırılmadığın kimsenin umurunda değil.

Sakın benim seni özledigim kadar özleme . Canın yanar , Ciğerin sökülür , Nefesin kesilir . Dayanamazsın..

Ben asii’yim kimseye boyun eğmem! hırçınım kimseyi dinıemem! ben buyum! seversen beni böyıe sev! sevme sanki seninıe doğdum!!


Dünyanın azabı içinde kaldık, sevenler unutmuş sevmiyor artık, gönüller dolusu aşklara yazık, bahtına gücenmiş kul feryadı bu.

Artık insanları tanımak için zaman kaybetmiyorum...Nasıl olsa zamanı gelince yaptıklarıyla kendilerini tanıtıyorlar.

Sevgiye koşarak umutları bir bir yakalayarak gittiğim hayatımı gidişlerinle bitirdin sadece canımı değil benide benden aldın…

ÖIürsem beni ‘Yarim’in kaIbine gömün. Mekanım cennet oIsun.

Aşk acısını da öğrendik bu saatten sonra sevmek mi kaldı hayatımızda? Canımızı aldılar sonunda sevmek yok bir daha!

Ve Bazen 'Sus'ası Gelir İnsanın .. Hiç Konuşmayası, Seyretmeyesi, Görmeyesi.. El Çekesi Gelir Bu Dünya Zindanından .. Susa Susa Bağırası Gelir İnsanın !..

Soran olursa, hayal kurarken öldü dersiniz.

Senlik Bi Durum Yok Yani Rahat Ol

Mesela derdinden sigara yakıyorsun ama derdinden elindeki sigarayı içmeyi unuttuğunu fark ediyorsun.



Ne Kadar Keder Varsa ; Gelir Geceyi Bulur .

Giden Gündüz Gitmiştir Ama , Kahrı Geceyi Vurur .



Her Şeyi içine Atarsın daaa~ kendini Atacak Yer ßulamazsın



Bugünde Çok Ölmek İstedim Sevgili .Sen Mutlusun Sevgilinle Ama Benim Gecelerim Firari .



Kaybetmekten korkma.Bir şeyleri kazanmak için bazı şeyleri kaybetmelisin.Ve unutma;"Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin"



Kendi hayat' Hikayenizi, Yaşarken ;Kalemi Başkasının Tutmasına İzin Vermeyin.



Kadınlar Pembe ,Erkekler İse Siyah Renge İlgi Duyarlar .Çünkü; Kadınların Toz Pembe Hayalleri,Erkeklerin İse Kararan Umutları Vardır.



Yüreğiyle konuşan herkesi Yüreğimle dinleyecek kadar ağırımAma dili ayrı Yüreği ayrı olanları da Hiç duymayacak kadar sağırım.



Küçük Bir Çocuğun Avucuna Bırakılmış Bilyelere Benzer Mutluluk;Hep Senin Sanarsın, Oysa Oynadıkça Birer Birer Kaybedersin.



İnsanı En Çok Acıtan Şey, Birine Hayatını Hediye Etmişken;O Kişinin Kendini Başkasına Hediye Etmesidir.



Düştü bir kez gözden damla, Neyleseniz boş Artık.Tadı kalbe indi derdin, Dertli Olmak Hoş Artık.



Anlatırsan Kimse Dinlemez,Ama Yazarsan Herkes Okur..!




En güzel kadın GÜVEN veren kadındır. Yok ESMERdi yok SARIŞINdı yok KUMRAL dı boş boş konuşmayın.- GÜVEN varsa gerisini KUAFÖR bi şekilde halleder..!



Anlatacak çok şeyim olsa da, emin değilim anlaşılmak istediğimden.



Ben Aslında Soğuk biri Değilim Sadece İnsanlardan uzak kalmayı Seviyorum..!



İnsanlar beni nasıl bilirse bilsin.Ben kendimi bildiğimden ibaretim!



Karamsar ve Yorgunum, Ama Yaşanılan İyi Kötü Herşeye;- ' ALLAH ' Büyük Diyecek Kadar Onur'luyum..!



Biz Hiç Milyarlık Adam Olmaya ÇalışmadıkÇünkü Kalbimiz Trilyonlara Bedeldi.



Düşündüm de;Seni düşünerek dinlediğim müziği Ezan okunur'ken kapatıyorsam,Gerçek aşk sen değilsin.



Ruhunu kaybetmiş bir insanda yaşamın anlamını aramak ne saçma,Belki de yerin üstündeki cesetler, altındakilerden daha fazla…

Whatsapp Button works on Mobile Device only