whatsapp sözleri-whatsapp nickleri


Sevmek Seninle Güzel Sevilmek Güzel Sözlerinle Güzel Sen bana O Güzel Tebessumunle Bak herzaman Bende Yaşamak için Savaşayım Bu Zalim Hayatta Sevgilim.


O Senin keşkendir,sen onun belkisi

El'veda eder, ama sen etme..


Ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin.

Bir "merhaba" diyerek, eritebileceğiniz buzlar, ve yıkabileceğiniz duvarlar vardır.... Güldürebileceğiniz yüzler ve fethedebileceğiniz gönüller vardır.... Esirgemeyin, ertelemeyin...

Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde.(Özdemir ASAF)

İyiler kaybediyor diye iyilik yapmaktan vazgeçmeyin... İyiler kaybederken kazanır .!

Küçükken düşünce acıyordu,şimdi düşününce.

Mutluluk kuşları sen istemezsen üzerinde uçmazlar

Arkamdan Diyormuşsun Ağladı Diye , Ben Hiç Diyormuyum Arkamdan Köpek Gibi Havladı Diye . . !

Ben seni sevdiğimi , Seninle yan yana geldiğimde Ellerimi koyacak bir yer bulamadığımda anladım .. Sahipsiz gibi, yetim gibi, hep ürkektiler

Her kalp, kendi içindeki çiçeğin kokusunu verir. Abdülkâdir Geylani

Gidecek bir yer var mıydı gerçekten, çok uzakta, her şeyin unutulabileceği kadar uzak bir yer, insanın kendisinden başka hiçbir şeyi düşünmeyeceği kadar uzak

Seni Nasıl Sevdim Bilsen İnan Askımdan Erirdin Eger Bilseydin Asla Bırakıp Gitmezdin.

Asıl olan düve gibi yiyip gram kilo almamak, ders çalışmayıp sınavı tıkır tıkır geçmek.

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.

Sevgili günlük.. Cinayet işlemek istiyorum.

Benimle bir ömür Geçermi ki? Dedim Seninle Geçirmeye Ömür Yermi? Dedi İşte Bu Bana Bir ÖMÜR Yetti…Özdemir Asaf

Kimse göründüğü kadar iyi ,anlatıldığı kadar kötü değildir.

Kocaman sevinçleri küçücük bir incir çekirdeğine sığdırmak sa yaşam; salla gitsin herşeyi.Öyle de yetmiyor böyle de yetmiyor zaman..

Bu kentin en tenha yeri kalbimdir şimdi

Seni kalemle yazmadımki bir anda sileyim.

Canım En Güzel Sana Yandı

*NeHiRLeR bAnA aKaRkEn, BiR dAmLaYLa UğRaŞaMaM

Çocuk olsam yeniden..Bir tek düştüğüm için acısa içim,Ve kalbim;Çok koştuğum zaman çarpsa sadece... Cemal Süreyya

Ben yaralı kurt sen kınalı kuzu biraz cilve aşkın biberi tuzu Sanki biraz naz ediyorsun ama senin bana gönlün var gibi gibi Yüzüme karşı git diyorsun ama sanki gözlerin kal der gibi gibi

(Düşüncelerimi şimdilik şöyle bir paranteze alayım) Bir köşeye koyayım, onları sanki yeniden görüyormuşum gibi, sanki bana yeniden veriliyormuş gibi gözden geçireyim... Sonra oturup faili meçhul bir şiir daha yazayım

Bazen Diyorlar ki.. Gençsin Nedir Bu AZRAİL Çağrısı. -Diyorum ki.. Yaşamakta Mesele Yok, Mevzu Kalp Ağrısı

Hangi rengin peşindesin,gökyüzü griyken

içim içime sığmıyor!şimdi sana dairim ölesiye tutkulu,ölesiye şairim.

Mevsim ağlıyor bugün, özlüyor o aydınlık günlerini, ayrılıyor yapraklar ağaçlardan bir hasret rüzgârıyla. Bana eylülü yaşatma ey sevgili!

Gitsende artık ßeni ßağLamaz Hani ßir Laf Vardır Ya Kendi dü$en ağLamaz


Dünya Bile Dönüyorsa Yanındakilerden Hiç Şüphen Olmasın

“Sustu, sustu, sordukça sustu. O zaman, kırgın olunca insan nasıl cevap verir anladım.”

Paltomu giydim, düğmelerini yavaş yavaş ilikledim. “Gitme" diye mırıldansan yine aynı yavaşlıkta çözecektim. “Atkını unutma” dedin..

Bazen "Nasılsın" Demeye Cesaret Edemezsin , - Çünkü Başkalarıyla İyidir , Bilirsin

Kişinin susması, her zaman söyleneni onayladığı anlamına gelmez. . Bazen canı aptallarla tartışmak istemiyordur." Albert Einstein

Başta Her Şey Güzeldir , Sen Filmin Sonunu Bekle .

ben sevdim o gormedi ben yaklastim ona o uzak durdu benden ben soyledim o dinlemedi tek caresi kaldi oda velenmek teklif etmem gerek oda kabul etmedi bundan sonra kor topal yasayacagim sensiz karanlik dunyamda

“En çok da yaşıyormuş gibi görünmek yoruyor insanı...” Şener İşleyen

Seni sen olduğun için değil, seni bende bulduğum için seni seviyorum

KaranLık oLsaDa UmutLar Her Zaman AydınLıkTıR . Hayat Ne Kadar Acımasız oLsada. Acıyı Unutturan SevdikLerimin VarLığıdır ..

Bizim birbirimize olan hislerimiz müebbet…

Memleket isterim, Ne zengin fakir, ne sen ben farkı olsun. Kış günü herkesin evi barkı olsun . . . | Cahit Sıtkı Tarancı |

"Seni özlemekten fırsat bulursam elbet unutmaya da çalışacağım. Ama insan kokusunu göğsünde taşıdığı birini nasıl unutabilir ki ? İnsan dualarında yer verdiği birini nasıl unutabilir ? İnsan rüyalarında gördüğü birini nasıl unutabilir ? İnsan nefes alır gibi düşündüğü birini nasıl unutabilir ki ? Çünkü insan beklediği birini unutamaz."

Sen güldüğün zaman çiçek olup açasım geliyor.

Gevezeliği bilgi, susmayı cehalet ve yapmacıklığı sanat zannedenlerden uzağım. Halil Cibran

Birine verebileceğin en değerli hediyedir zaman. Çünkü zaman geri gelmez, iade edilmez, Hatta düzeltilip değiştirilemez.. Harcarsın biter.

Gideceği yönü bilmeyene,hiç bir rüzgar yardım edemez .

Eger #Rakibin B€N'sem.!! #Bilmen #Gereken T€k #şey ; Ben Wazgecmedikce....!!!!!! ----- Sen #Kazanmamasın.....

Mutluyum diyorum, aşık mısın diyorlar.Mutluluğu aşkla bağdaştırmak ne kadar yanlış. - Aşkın mutluluk getirdiği nerede görülmüş.

Sevgimizin şahidi Allah olduktan sonra, papatya yaprağı sevmiyor dese ne yazar.

İyiliğimi haketmeyen herkes kötülüğümün tadına bakacak .!

BiziM KavuŞmamıZ Bize BaĞLıdır.HeR YokuşuN Sonu DüzE Bağlıdır.Her BahaRın SoNu Güze BağLıdır.Hayatım Verdiğin Söze BAğLıdır..ihtimâLLêrim Zâyif..

Ve sonra biri çıkar gelir, bütün gidenleri unutursun.

Affet Beni bir akşamüstü

Batan güneş için ağlamayın. Yeniden doğduğunda ne yapacağınıza karar verin. Dale Carnegile

Üşümek için kışa, Neşelenmek için yaza, Hüzünlenmek için sonbahara ne gerek... İklim insanın içinde.

Kıskanç insanlar asla aldatmaz.

Ben sizin içinizi bilirim.

Bu tükeniş benden değil sadece gidişinden(Ahmet Batman)

Denir ya aşk iki kişilik, yalan! Aşk bile bile delilik. Bide hayat müşterektir denir. Buda yalan çünkü ; aşk acısı hep tek kişilik.

“Elinde değildir akşam serinliğinde üşürsün. Eylül’den itibaren geceler hazindir, uzundur…” Attila İlhan

Sonra o sustu ben sustum birdaha hiç konuşmadık..

Ama insanı en çok yoran şey; hayal kurmaktır, olmayacağını bildiği halde…

Söylesene sen bıraksanda anılar bırakır mı peşini

'Düzelmez' deme düzelir. 'Dönülmez' deme dönülür. Geçmişin telafisi gelecektedir. Nazan Bekiroğlu

Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil…

Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur

Bir insan sevdigini: Önce allahtan, Sonra kendisinden, Sonra annesinden, ve enson babasindan istemelidir.

HER SABAH UYANIP YÜZÜNÜ GÜNEŞE VERDIĞINDE, GÜCÜNÜ ALAMAZSIN SICAK SEVGILERDEN, UNUTMA SAKIN BIR SEVGI BIN SEVGI DOĞURUR VE O SEVGILERDEN YEPYENI BIR DÜNYA KURULUR..

''İyiyim'' dediğime bakmayın siz benim İyiyim dedikçe iyice kaybettim... Muzaffer Zengin

Aşk dediğin hayal değil midir ?

Seni görmemek geceler boyu, nasıl uyuduğunu hiç bilmemek… Bir gün beraber uyumanın umuduyla avunuyorum geceleri. Geceler geçer mi bilmem, iyi geceler benim aşk devrem.

Dikkatini verdiğin odaklandığın şey büyür ve güçlenir. Bu yüzden ne kendindeki ne de başkasındaki kusurlara dikkatini verip odaklanma. * Cavit ÇAĞ

Belki çok mutlu oluruz, saatlerce güleriz. Belki saatlerce kavga edebiliriz. Günlerce küs kalabiliriz, mutsuz da olabiliriz. Ama ne olursa olsun her gece benimle uyu. Ne olursa olsun

Issız adaya düşsem bir seni alırım : birde mutluluğu...

Ne garip değil mi? Hala aklıma geldiğinde içimde bir yerleri sızlatmayı başarabiliyorsun.

Teheccüdüme sebep olmalı yâr
dediğin
Sesiyle bölmeli uykuları orta yerinden..
Secde'min sevabına ortak olmalı

Bu soğukta en güzel eldiven, senin ellerin.

Aşkın gizemi, ölümün gizeminden daha büyüktür." Oscar Wilde

İnsanlara ne istersen anlat Ama kendiini anlatma ! Bilirim anlamazlar... Bukowski.

Aşk bir kelebek gibidir, peşinden koştukça hep senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konsun.
Gönüle girmek Nasiptir Orrada kalmak Marifet

yoktun belki yanımda ama hayallerimde vardın..

Öyle çok yanar ki için dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir

Gönlünü ve dilini doğru tut(Kutadgu Bilig)

Keşke yanımda olsaydı deme,isteseydi olurdu..

Giden gitmiş,hüznü ayaklandırmak boşuna..

Yaşamı boyunca herkes "birini" bulur, Ama "birbirini" bulmak çok az insana nasip olur..

Eller bana kalpsizsin diyorlar.
Çünkü kalbimin Sende olduğunu bilmiyorlar.

Sevmek, ne çok yakışıyor değil mi ? Gözlerimize, Ellerimize, En Çokta Yüreğimize. .

Kimse öğretmemişti sevgiyi, Nefreti, senden öğrendim.

Hasret, özlenen sen olunca, Sevmek, sevilen sen olunca Sevilmek, seven sen olunca anlamını buluyor

Sen deli bir yağmursun bense o deli yağmura hasret kalmış bir avuç toprak.


Gerçek Şuki Hainlik Yaparak Gittikleri Bu Gönülden Helallik istemek için geri dönücekler..




Gönlün panayır yeri olmuş; ne gelen belli ne de giden



dinlerdim telâşlı kanûnlardan sarışın türkçeyi nasıl da sevdim ne iştir bilmeden sevmeyi Atilla İlhan


Harcadıkça bitmeyen tek servet sevgidir.







Herkese yetecek kadar sevgim var ama sadece tek bir kişiyi mutluluktan göklere uçuracak ❤kalbim ❤ ️var.




''BİTTİ'' dediğin anda , yeniden başlarmış insan... Başka yerde,başka şekilde, başka hayatlarla... Mutsuz ,tedirgin ama "YENİDEN".. ve bitti dediğinde durduğunu zannettiğin herşey; yeniden yepyeni güzellikler için çarpmaya devam edermiş... Yani nefes alıyorsa insan ; UMUT var demekmiş..



"Aşk” tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!

Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.





Felek ne kadar kahretse kalbimize,
Zaman zaman hatirladigimiz olur,
Hangi dilber ilk aski tattirdi bize;
Bir bahtiyarla yasadigimiz olur. Cahit Sıtkı Tarancı





Gördüklerine değil, sadece hissettiklerine güven.!!!





Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil…





masallar gerçek deil ηekadar hayal etseηde


Arkadaş seni Allah’ı zikretmekten hangi şey alıkoyuyorsa hakikatte asıl sevdiğin şey o’dur.


Yüreğime ne ektin böyle... Aşk korkağını bağışlar mı? Söyle...


Bin “günahın” oIsa da bana, bir “gün ah’ım” yok sana.




Seninle kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye tercih ederim sevdiceğim.




Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni gördü başksına bakar mı




Eğer Bir Fikre Yeterince Bağlı Kalırsanız O Fikir Artık Saygıdeğer Hale Gelmiş Demektir.




Oldugu kɑdɑr, olmɑdığı kɑder.




Aşk nedir diye sorma bana. Sen derim tamamIayamazsın…




AsIında suçum yok hakim bey bende yakmak istemezdim bu şehri ama ne yapayım üşümesin sevdiğimin eIIeri




Ne kadar çok param olursa olsun sinyal sesinden sonra mesaj bırakmaya cesaret edemiyorum.



Sen aklıma gelince her şey gülümserdi ,Ağaçlar şarkı söyler , rüzgar tatlı eserdi. .|| Sabahattin Ali




.Senin Kalbine Aşk-ı'' Ben yazdım.! Başkaları ancak kopyala yapıştır yapar..






Gönlünün gördüğünü, Gözünün gördüğüne değişiyorsan Eyvallah..Amma!!! Gözünün gördüğünü, Gönlünün gördüğüne değişirsen Eyvah ki ne Eyvah..








Bilmeni İstediklerimi Buraya Yazarım Sen Okursun ,Birde Yazmadıklarım Var Yazsam Kendinden Soğursun . .




En büyük huzur ;Huzurunu bozanlardan uzak durmaktır.




Bunun adı aşk; uyutmuyor, yaşatmıyor, nefes aldırmıyor. En kötüsü de..Öldürmüyor.





O kadar güzelsin ki, manzaralar seni seyretsin.







Tek bir kelimeden binlerce anlam çıkardığım günler de oldu, yazılan uzun cümleleri görmezden geldiğim günlerde.İnsanlara inanmaya çalışmaktan yoruldum.Tezer Özlü





Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni.





“yanağınız ıslakken, cümleleriyle sizi gülümsetebilen dostlarınız varsa eğer, onları sakın üzmeyin.”





Gidişinin ardından çok fena yağmur yağdı.Fakat gökyüzü banamı ağladı , sanamı tükürdü anlamadım...





Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan




whatsapp nickleri
Beni kaybetti.. Ama sihirbaz değil. ŞEREFSİZDİ . . .!




Yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar.




Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.





Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.








Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.





Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.





Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..





Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.





Arkamdan Konuşmanız Mühim Değil ,Önemli Olan Kafamı Çevirdiğimde Hepinizin Susmuş Olması . . !





"Sevemedim" DeqiL Ulan..."Tek KişiyLe Yapamadım" diyeceksin..





Gittiqin qünden beri Susuyorum...Biliyorsun bizde ÖLünün Arkasından Konuşulmaz...





Kendinden Kaçtığın Bir Yoldur Hayat ;Geriye Dönersen , Deliye Dönersin . . !





Gülmeyi Senden Öğrenir ,Gider Başkalarıyla Kahkaha Atar . . !






Gitmeyi Göstereceğim Sana ,Sevgiye Muhtaç Kaldığında . . !






CeSet Taşıyan ßir Ambulansın Siren ÇaLması Kadar Anlamsızdı HaYaTım , "Morga Ölü Yetiştiriyor Sanki Duygularım...!!





Elini Ayağını Korkak Alıştırma .Gidene Tekmeyi , Kıvırana Parayı Yapıştır . . !






Boşuna Kürek Cektiqine Inaniyosan...O kayıktan Ineceksin Kardeşş.





Gidişin Hiç Koymadıki...Ben Zaten Senin Yürüyüşüne Hastaymmm!

Whatsapp Button works on Mobile Device only