nişanlıya güzel sözler

Tek kişilik miydi bu şehir, sen gidince bomboş kaldı…”


Sen taşmısın demirmisin sevda nedir bilmezmisin allah için bu garibe birazcık sevginden vermezmisin.


Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, askın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edecegim…


Özlemek hasret ise ve ardı ölüm ise ben ömrümü sevdanın yoluna vermişim yağmur yüreklim.


Gözleri uzaklıklar değil, bazen de göze alamadığımız yakınlıklar acıtır.

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever
Öyle bir sarılalım ki aramızdan rüzgar bile geçmesin

Sen Tanrı’ya dilenen dilek,göklere uzanan ellerim sin!Sen gözümden süzülen yaş,tek düşüncem,hasretimsin!Sen yaşadığım bir ömür,en güzel günlerimsin! Sen her gece rüyama giren,biricik sevgilimsin…

Kalbim taştan kayadan olsa, sıcacık sevgi dolu bakışınla erir giderim. Gözlerinden bir damla yaş düşse bu dünyayı ateşe veririm. Sen Benim Kıymetlimsin!

Kitap açıyorum, seni okuyorum. Televizyon açıyorum, bizi izliyorum. Müzik açıyorum, seni duyuyorum. Yemek yiyorum, seninle doyuyorum. Yatağıma yatıyorum, seninle uyuyorum. Yolda yürüyorum, hep sana geliyorum. Kanıma işlemişsin, her yerde herşeydesin sen!

Sana aşık oldum diye kimseye hesap vermem! Tek önemsediğim şey sen ve aşkımızdır Biriciğim..!

Gökyüzünde milyarca yıldız içinde bir tek sana bakarım. Senden başkasını gözüm görmeyecek kadar aşkından kör oldum bunu bilesin.

Bu zorlu ve çetin hayatta, huzurlu bir nefes aldığım tek yer senin yanındır.

Kendimi en güvende hissettiğim an, sırtımı sana yasladığım andır. Arkamda senin olduğunu bilmek ve hissetmek bana güven duygusu verir.

Bu renksiz dünyamın tek rengi sensin. Tek yaşama sebebimde yine sensin.

Bu dünyada acıya, kedere, yokluğa hatta ölüme bile alışabilirim. Ama sensizliğe ve sensiz kalmaya asla alışamam sevdiğim.

Gözüme girmeyi başardın. Artık kalbime girmeye yakınsın. Çünkü Kalbe giden yer göze girmekten geçer.

Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle.

Gözlerimi seviyorum seni görüyor diye. Ruhumu seviyorum, senin ruhuna bu kadar yakın diye. Varlığımı seviyorum sırf sana borçlu olduğum için Mutluluğumu seviyorum, gülümsememi seviyorum seni düşününce. Mehmet Yunus Aytek.

Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.

Dünya hep karanlık olsa bile beni aydınlatacak tek şey senin o güzel gülüşün olacak.

Ben gözlerine bakınca sana, elini tutunca seninle bu hayata bağlandım. Bir ömür elele tutalım ve cennete elele gidelim. Sana Tutkunum Sevdiğim..!

Dün gece sen yoksun diye yağmur yağsın istedim, dün gece yağmadı diye sabaha kadar yolunu gözledim, aslında ne geceyi ne yağmuru bekledim, BEN ASLINDA SADECE SENİ ÖZLEDİM.

Gözlerine Her Baktığımda , "İyiki Sevmişim" Diye Düşüneceğim Biri Olmalı .benimkii sensin

Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susar mıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice, Susturamaz Beni Kimse, Seviyorum Seni Ölümüne…

Kendine iyi bak" demenin "seni seviyorum" demek olduğunu da sen öğrettin bana. İşte bu yüzden kendine iyi bak sevdiceğim

1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime, Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir, Senin için yaparım Bunları. Seviyorum Seni.

Her gün senin için ağlıyorum, senin için yazıyorum sözlerimi ve resmine okuyorum aşk dolu sözlerimi, seni ne kadar sevdiğimi bilmeni istiyorum seni çok seviyorum..

Yeryüzünde biten her aşk için gökyüzünde bir melek ağlar! Benim meleğim (sen) ve bizim meleğimiz ağlamasın..!

Deniz kumsaldaki kumları zaman geçmişteki anıları siler ama hiçbir şey kalpteki gerçek askı silemez.

Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim Rabbimden sonra sana taptım

Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; her şey olur da, şu kalbim bir tek sensiz olmaz…

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an çünkü hiçbir şey seni sevmek gibi değil!

Sen yaşadığım bir ömür, en güzel günlerimsin! Sen her gece rüyama giren, biricik sevgilimsin..!

Sen Tanrı’ya dilenen dilek, göklere uzanan ellerimsin! Sen gözümden süzülen yaş, tek düşüncem, hasretimsin!

Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzluğun sonunda sen olduğun sürece..



Seni Nasıl Sevdim Bilsen İnan Askımdan Erirdin Eger Bilseydin Asla Bırakıp Gitmezdin.



Ben Seni DEli Gibi Sevdim Sen Beni Deliyim diye Sevmedin!…



Seni ben degil gozlerim secti, onlar sevdi onlar begendi. Sen benim degil onlarınsın gittiysen bana ne onlar aglasın…



Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.



Sen günesin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin…


Seni seviyorum diyen sözlere değil senin için ağlayan gözlere inan.



Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı.



Ağırdır sevmelerim, her yürek taşıyamaz; büyüktür umutlarım, her omuz taşıyamaz; herşey olur da, şu kalbim bir tek sensiz olmaz...



Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!



Her sebebin bendim madem niye sustun niye yıllarca aynı rol aynı perde sevdim de katlandım bunca derde ama çok yanlıştı adı yanlış aşktı ama suç bende hadi git durma sende...


Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan sinsice!..



Sen Tanrı'ya dilenen dilek,göklere uzanan ellerimsin!Sen gözümden süzülen yaş,tek düşüncem,hasretimsin!Sen yaşadığım bir ömür,en güzel günlerimsin!Sen her gece rüyama giren,biricik sevgilimsin...



Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.



Seni güneş kadar uzak ısısı kadar yakın hissediyorum.


UZUN VE SENSİZ BİR GECEDEN ÇIKTIM YORULMUŞ RÜYALARA ASTIM RESMİNİ HER SABAH SÖYLEDİM GÜN IŞIĞININ SİLEMEDİĞİ İSMİNİ (SENİ SEVİYORUM)


Deniz kumsaldaki kumları zaman gecmisteki anilari siler ama hicbirsey kalpteki gercek askı silemez100. dün gece sen yoksun diye yağmur yağsın istedim,dün gece yağmadı diye sabaha kadar yolunu gözledim,aslında ne geceyi ne yağmuru bekledim,BEN SADECE SENİ ÖZLEDİM


Senin Gözlerindi beni benden alan Senin gözlerindi kalbimi çalan Senin hasretindi zamanı durduran Sen olmadan AŞKIM bu hayat YALAN


Sevmek ve Aşk! ikisi de ayrı şeyler. Aşk kör karanlıkta koşmaya, sevgi gün ışığında yürümeye benzer. Aşıksanız belki varacağınız yere daha önce varırsınız; ancak takılıp, düşebilirsiniz de...
nişanlıma seni seviyorum sözleri



Seni Canımdan çok Seviyorum Seni Hayatla Paylaşamayacak kadar Kıskanıyorum Seni Helalim geleceğim Olduğun için Saklıyorum kendime içimde Yaşıyorum Seni Seviyorum bebeğim..

Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!

nişanlıma seni seviyorum sözleri



aşkın bir zehir olsun içimde Sarsın beni Alsın kendine, Senden Başkası Değmesin Eli Elime, Senin için öLürüm Düşünmem bile!!! Seviyorum Seni Gülpembe..

nişanlıma seni seviyorum sözleri



Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın… seviyorum seni aşkım..

nişanlıma seni seviyorum sözleri



Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum Aşk Dolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..

1 Damla Gözyaşı Değil Yağmuları Yüklerim Bedenime, Sevinçleri Değil Mutluluk Aşısını Vururum Senin için kendime Senin için Hayatın Acısını Alır Mutluluğa Çevirir Senin için yaparım Bunları Seviyorum Seni.

Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne…


Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.



Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın…dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin



Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun..



”Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.”



Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece..

Whatsapp Button works on Mobile Device only