Blogger tarafından desteklenmektedir.
Ne güzel sözler blogu sürekli güncellenmekte olup günaydın mesajları, iyi geceler mesajları, sevgi mesajları, Cuma mesajları, dini mesajlar alanında Türkiye'nin en iyi mesaj blogu olma yolundadır ilginize teşekkür ederiz....

NEGÜZELSÖZLER

HOŞGELDİNİZ

oruç açma duası / sözleri

İFTAR DUASI
Allahümme leke sumtu ve bikeâmentü ve aleyketevekkeltü ve alârızkıkeeftartü ve savme’l-Ğadimin şehri Ramazaneneveytü, feğfirlîmâkaddemtü ve mâahhartü.
ANLAMI:
Ey Allah’ım, Senin rızan için oruç tuttum, Sana iman ettim, Sana tevekkülde bulundum, Senin rızkınla orucumu açtım. Ramazan-ı Şerif ayının yarınki orucuna da niyet ettim. Benim geçmiş ve gelecek günahlarımı bağışla.

oruç-iftar dua'sı sesli

Hiç yorum yok:

 

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Güzel Sözler Emailinize Gelsin