mesaj -sms sözleri



Sensin gökten gelen oklara hedef;Oyası ateşle işlenen gergef.Çekme üç beş günlük dünyaya esef!Dayan kalbim üç beş nefes kadarcık! Necip Fazıl Kısakürek

Geceleyin bir ses böler uykumu, İçim ürpermeyle dolar: -Nerdesin? Arıyorum yıllar var ki ben onu, Aşıkıyım beni çağıran bu sesin.
Seni içimden atıyorum hergün biraz biraz, ayrıIığa da aIışıIır unutma insanız neIer göreceğiz daha, senin sevgin nedir ki koca dünyada

Duygularım darmadağın anlayamazsın bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın (azer Baba)

İçimde acıdan ırmaklar çağlar;Gözlerim yaş dolu, gönlüm kan ağlar.Tatlı hatıralar, sıcak sevdalarHakikatsiz rüya oldu, duydun mu? Abdurrahim karakoç

rüzgâr uzak karanlıklara sürmüş yıldızları mor kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan onu çok arıyorum onu çok arıyorum heryerinde vücudumun ağır yanık sızıları bir yerlere yıldırım düşüyorum ayrılığımızı hissettiğim an demirler eriyor hırsımdan..ATTİLA İLHAN

Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin.

Koku, tad, sıcak... sende her aradığım vardı:Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.


Çaresiz kalmışım bağlı bileğim, Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim, Ey benim hevesim, arzum, dileğim, Yaşamak seninle, öl de öleyim

Çarpsan karasevdayı en azından yüzbinle.. Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle.. Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle.. Ama her defasında geri döndüm SENİNLE..


Gök parıldıyorken yıldızlar sönük olabilir mi ? Sen yanımdayken kalbim yavaş çarpabilir mi ? Sevebilmek için seni seviyorum demek gerekir mi ? Tatlı bi bakış her şeyi ortaya dökmez mi ? Güzel bi gülüş seni seviyorum demek değil mi ?


"Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır, ama dikenlerin hesabınıi gülden soramazsın..."


"Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, isyan ederim sensiz geçen günlerime, ne olur mahkum etme beni sensizliğe..."


"Dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde dokun yüreğine ben hep ordayım..."


Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

Kaybolup gittiğin bütün yalnızlıkların.. Benim sana olan hayalimdi sevgili. . Artık Ne başa sarar ne sana koşar.


Alışamadım sensizliğe, alışamadım senin çekip gitmelerine ve maalesef alışamadım gülmeye özür dilerim hayat yine yalnızım! Bir gece kapını çalarsa yalnızlık; açma bırak dışarıda kalsın!


Hayat ne kadar zor ve acımasız olsa da hayatı öyle mutlu yaşa ki kapıdaki yalnızlık, yalnızlığından utansın.


Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkunluğumu kalbime değil günesin çıktığı zaman kaybolan buğulu camlara yazardım.

Whatsapp Button works on Mobile Device only