pişmanlık sözleri uzun/kısa/resimli/mevlana

pişmanlık sözleri uzun/kısa/resimli/mevlana
Sen gitme ! Takvimden günler gitsin , ömrümden ömrüm ! Ama sen gitme ! Hüküm giydir ömrüme , bana denk gelen en bereketli mevsim ol ; Sonbahar ol, ilkbahar ol ama gitme !



Şuan sen onu düşünüyor ve ondan mesaj bekliyorsun ya...O ne yapıyor?Başkalarıyla mesajlaşıyor ve en kötüsüde sen onun aklının ucundan bile geçmiyorsun.



Benim Aptallığımdı*Sana Yaşattığım Telaşlı Mutluluklar İçin Özür Dilerim. Yüzüme Kapattığın Kapıların Hesabını Sana Değil*Koşarak Gelen Ayaklarıma Sorarım...



Sonunda eyvah diyeceğin şeylere başta eyvallah deme pişman ol fakat pişman ölme (Necip Fazıl KISAKÜREK)



KİMSE GEÇMİŞİNİ GERİ ALACAK KADAR ZENGİN DEĞİLDİR.



Pişman olursun fayda vermez.. İş işten geçer zaman geri gelmez.. Sakın kırma kimsenin kalbini.. Kırılan kalpler kolay düzelmez !



Gidilmemiş yerlerin, okunmamış kitapların, dilimin ucuna takılıp kalmış cümlelerin pişmanlığını duyuyorum en çok..





Öldürecektim Seni BendeKendimde O Gücü Bulabilseydim Eğer



Sindiremeyecektim Senden Kalanları Benden Uzak Mezarlara Koymaya!!!Diyar Diyar Dolaşıp Yine İçime Gömecektim Seni En Sonunda“Ben Demiştim”Diyenlere, Üzüntümü Belli Etmemek İçin Kuşandığım Mekanik Tebessümlerimin Ardındaki Yaşlarla Sulayacaktım Taze Mezar Toprağına Ektiğim Çiçekleri

Ama Ben Seni İçimde Öldürmeye Kıyamadım

Başarabilseydim İncitecektim Seniİncinmişliğimin Verdiği Cahil Cesaretle

>



Hayat, adanmak için değil yaşanmak içinmiş. Bunu sana adadığım hayatı mahvettiğinde anladım.

İstediğimiz bir şey için düşünerek hareket eder pişman oluruz, düşünmeden hareket eder yine pişman oluruz. Ne yapalım, anlamadım gitti.

Hayattaki en büyük pişmanlık pişman olurum diye yapmadıklarımızdır. Tolstoy.


Ne Var Ne Yok Sayıp Dökecektim Karşına GeçipKendimi Hayrete Düşürürcesine Birer Tokat Gibi Vuracaktım Hiç Kullanmadığım O Ağır Lafları

“Uzak dediğin önce içinde birikir insanın, Sonrası yalnızca yoldur.. ”

Bir kelebeğin canını yaktığında,ertesi gün özür dileyemezsin...


Ya bendeki sevginin birazını ona ver,ya ondaki vurdumduymazlığın birazını bana.

Kıracaktım Seni Binbir Parçaya Ayırana Kadar

Duvardan Duvara Fırlatacaktım Sevgi Diye Önüme Sunduğun Hastalıklı DuygularınıAma Ben Seni İncitmeye De KıyamadımElimden Gelseydi Unutacaktım Seni

Gözlerimden Silecektim Hayalini Ve Dilimden AdınıDuman Duman Atacaktım Seni Bu Şehirdeki Tüm Bacalardan;Ama Soluduğum Havaya Karışıp Yine Dolacaktın CiğerlerimeOnlarca Damla Döküp Göz Pınarlarımdan Akıtacaktım Seni Sevgimin Atığı Diye Ama Islaklığın Kalacaktı Elmacık KemiklerimdeBu Kez De Tenimin Tuzuna Karışacaktın

“Sözümü Tutacağım ,Adını Anmayacağım” Nağmelerini Dinleyip Neyi Unutacağımı Unutacaktım Seni Unutayım Derken

Zaten Ben Seni Unutmaya Da Kıyamadım

Ne Kadar Çabuk Geldi Ayrılık

Oysa Daha Yeni Başlamıştık Birbirimize Ayak Uydurmaya,Daha Doğrusu Ayak UyduramamayaNedensizliklerin İç Çekişlerini Dinlerken Vedalar Bozdu SuskunluğumuzuBana Mıydı Kızgınlığın Yoksa Kendine Mi AnlamadımKaçar Gibi Veda EttinOysa Ben Seni Sevmelere Doyamadım!!!



Hiddet ekilen yerden pişmanlık biçilir (Alessandro Manzoni)

Zamanında söylemen gerekenleri söylemezsen SEVİLEN üzgün olur SEVEN hem üzgün hem pişman olur!!!

Whatsapp Button works on Mobile Device only