laf sokan/sokucu sözler

laf sokan laf sokucu sözler
Terketsede sevenler elbet gerçek seven kalır.


Önüne bakmadan yürüyenler biryerlere çarpmaya mahkumdur.





Bir sazım olsa da gönlüm zengin Arkadaş.


Fırıldak olmaya gerek yok,Herşey başladığı yerde biter,Ebe tokadı nereye atıyorsa,İmam pamuğu oraya tıkar.


Kimse vazgeçilmez değildir. Kır kalbimi gönlün olsun. Al herşeyi gözün doysun. Şimdi başka manitalarlayım Al buda sana kapak olsun…!


Seni unuttum sanma, sadece değerin kadar hatırlıyorum.


Benim Rütbem General Olmayabilir Ama, Paşa Gönlüm Ne İsterse Onu Yaparım .


İki yakası bir araya gelmeyen mutluluk gömleğini Düğmesi kopuk bedenlerimize giydiremiyor hayat !


' Boşa Uğraşmayın Beyler Güzel Kadınlar , Ya Evlidir Yada Aşka Tövbeli . .


Söneyim diye Űflediniz ąmą Ąlev Ąldım...


Boşuna Yakmayın PapatyaLarın Canını , - Seviyorum Diyipte Gideni Çok Gördük .


Ara sıra kullan o beynini, yan etkisi yokmuş.


Bana kalbimdesin deme sevgili , kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni !!!


Hatırla demiyorum zaten unutamazsın


Yüzüne güldüğüm her insan kendini değerli sanmasın.. Ben sadece gülmeyi seviyorum.


Yokluğundan utan, özleniyorsun


Varlığı yetersiz olanın, yokluğu kayıp değildir!


Göz yumduğum kadar DÜRÜSTLER, ve sustuğum kadar İNSANLAR.


Uğruna ölmedim. Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep!


Bazı İnsanlar , Ayakkabı Mağazası Gibi; Her Numara Var


Bilirim, dokunur sana kelimelerim...Ve ne yazık ki, O'nlar kadar şanslı değilim!


Çelme yakınından gelince; insan düştüğüne yanamıyor, düşürene yandığı kadar


Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.


Ederinden Fazla Değer, Soytarıyı Kral Eder...Bana bir kez yaklaşana ben 10 kez yaklaşırım.


Hafif bi rüzgar okşuyor varlığımı , yüzü aklımda değil artık yalanlarına kandığımın.


Ben sadece gözlerine bakmıştım ve seni adam sanmıştım, keşke önce bir kalıbına baksaydım; meğer sen kalıpsızmışşın..!


Sen hayal kursan ne olur, olsa olsa ondan turşu olur.


Biz aklı olmayana akıl verir, gözü görmeyene yol gösteririz, değer bilmeyeni ise bir kalemde sileriz.


Kimseden bir şey istediğim yok. Az ötede oynayın yeter.


Şeklim yeter dedin inanmadın. Bakarken ne haldeydin çözemedim.


Bu saatten sonra uğraşmam dünümle ve dünümdekilerle, ben yarına bakarım yanımdakilerle!


Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol bel ki yanımda yer bulursun.


Kap kara olan kalbini pis bedeninle bir gece çöp yığınlarının içine gömüver kayıplara karış ki olman gereken yerde hak ettiğin yerde rahat et!!!


Soğuk çok soğuk.. Yürekler de soğuk artık.. Bir bardak demli çay olaydım da buz tutmuş yürekleri ısıtaydım...


Altın gibi ‘KALBİN’ olsa Neye yarar.. ‘AYARIN’ düşük olduktan Sonra!


İki insan çeşidi vardır: Biri zaman geçtikçe hatalarıyla yüzleşen, diğeri ise zaman geçtikçe yüzsüzleşen.


Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım.


Hangi Gün Karar Verdin, Küt Diye Çekip Gitmeye ? - Hangi Lafım Dokundu Sana, Böyle İnceden İnceye


Klavyedeki boşluk tuşu gibisin, çok yer kaplıyorsun; ama boşsun işte!


Gitmeyi tercih edenlerin ardından, el sallayın ki; artık sadece bir ‘El’ olduklarını daha iyi görsünler.


Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.


Adam olan yanımda dursun, Gerisinin nerede durduğu önemli değil


Anladım ki; İnsanlar; Susanı KORKAK, görmezden geleni APTAL, Affetmeyi bileni çantada KEKLİK sanıyorlar..!! Oysa ki; Ben istediğim kadar HAYATIMDALAR..!!


İlerde ne olacak biliyomusun? Sen pişman,ben başkasının.


Yavaş yavaş ölüyoruz dedi kaplumbağa ''Haklısın'' dedi Kelebek, ne uzun bir gün.


Seninle aynı yerde olmayı bırak senle aynı havayı soluduğum için pişmanım.


Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayıda! Oralarda benden yok bi düşünsen anlarsın… buralarda senden çok var görsen şaşarsın…. Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır, “Yokum” diyen de.


Benden sana ne beddua gelir ne de dua bundan sonra, Tek bir dileğim var sadece ne yaşattıysan bana, sende aynısını yaşa.


Senin sözlerin kalbimi acıtsa da benim nefretim yetecek sana bunu unutma!


Boş kalan çerçeveyi herkes doldurmak ister. Ama oraya kimin yakışacağını,sadece sen bilirsin . Unutma güle verdiğin değer, dikenine katlanmaktan geçer .


KimiIeri vardır aşkın en yücesine layıktır, kimiıeri vardır aşkın en yücesini versende aşşağılıktır…


İnsanın Kalbi Sakat Olmasın..


Hayatımdaki hataların bedelini ödedim de dekontu bulamıyrum


Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.
Umutlara kanma umutlar bir gün imkansızlaşır, hayatı toz pembe yaşıyorum sanma her renk bir gün siyahlaşır…


Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış olduklarını görmeleri baya zaman alıyor


Ölümdür yaşanan tek başına. Aşk, iki kişiliktir. Ataol Behramoğlu


Bu laflar sana kapak olsun fena oturtum helall olsun tipin yokki şeklin olsun hadi canım yolun acık olsun. Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimide çıktığında.


Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.


Adını şifrem yapsam, yetersiz karakter diyecek hala konuşuyor..


İnsanlık her canlının üstesinden geleceği bir zanaat değildir , siz de haklısınız...


Sen ancak falanıma filan olursun unutma..! Kafamı çevirdiğini an yalan olursun ...


Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umrunda…


Kimseye İkinci Bir Şans Tanıma ; Çakal Kandan , İnsan Kahpelikten Vazgeçmez . .


Yokluğun Ölüm Sessizliği...! Ufkumda yoktun bugün Doğmadı güneş,karanlıktı ay Dinletemedim gözlerime sensizliği Ve yokluğun...ölüm sessizliği!


Boşuna kimseyi suçlamayın dostlarım! Kullanıcı hatası değil, bazılarının doğuştan defoludur yüreği.


Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana..


Karakterin otururken sandalyeni mi çektiler, neden böyle oldun?


Konuştuğun kadar şerefli olsaydı hislerin; şerefini iki paralık etmezdi seçimlerin.

Her gece üstünü açma üşütürsün diyeceğine, birkere 'kalbini açma üzülürsün' Deseydin ya anne.. Cemal Süreya
Hayatın olumsuzluklarına rağmen gülebiliyorsam ve birileri bunlara tepki veriyorsa bilin ki beni çekemiyordur.




Sonra ne mi oldu?Sonrasını biliyorsunuz zaten...Hem o benden geçmiş oldu hem de ben kendimden geçmiş oldum.




Çekilmez olmak istiyorsan örnek olmayı dene.




Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır, “Yokum” diyen de.






Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun!






Gece olunca beni görme gözüne gözlüğü tak önünüde görme.


Bir köpeğim vardı beni sever sayardı birde sevgilim vardı köpeğim kadar olamadı.


Lafa gelince bol keseden sallarsınız icrata geldimi şeker gibisiniz.


Ateş olsan ne olur ben su olduktan sonra seni söndürürüm.


Laf sokmaya çalışma etiketim olursun.


Seven sever sevmeyende yoluna bakar.


Atara atar yapacağına seveni sevmeyi deme belki daha başarılı olursun.




allah bizi sevmeyen insanlardan değil seviyormuş gibi yapan insanlardan korusun.




Sınav benim için hayat.


Hayatında hiçbirşey yolunda gitmiyorsa öncelikle sorgulaman gereken Kişi sensin.Birilerini


kıskanacağına kendin gibi olmayı denesene..


Beni sevmeyenlerle ilgilenmiyorum , Çünkü beni sevenlerle meşgulüm.


Hayat bize güldüde bizmi karşılık vermedik ?




Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz. Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz






Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor






Ne kralına giderim ne alayına! Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayıda!






Oralarda benden yok bi düşünsen anlarsın… buralarda senden çok var görsen şaşarsın






Erkek arkadaşının parası yok diye “Tokum” diyen de vardır, “Yokum” diyen de.






Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadı ya. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun!






Ben İntihar Etmenin Hiçte Zor Olmadığını Bilen, Ama Yaşamaya da Cesareti Olan Bir Deliyim . Kimse Şansını Zorlamasın.....


Sözün bittiği yerde üç nokta gibi bırakma beni.. Toparlayamazsın

Whatsapp Button works on Mobile Device only