ask sözleri etkileyici




Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.


Bakmak Başka , Görmek Başka !Diller Yalan Söylerde, Gözler Asla !Sevmek Başka , Âşk Bambaşka Ama Dilde Değil !,Yürekte Yaşayana !.

Akşamı son bulan ufuklarda..güneş damla damla erirken..hayatta kalan duygularımla..sana iki kelime söylüyorum..."SENİ SEVİYORUM"



Yoktum ben, senden önce yoktum sanki.Sen geldin, varlığımı bildim.Sen geldin, bir dokunuşun; bir öpüşün nasıl da büyük bir hazza dönüştüğünü gördüm.Sen geldin, ben oldum, aşk oldum.Sen geldin,Ama ne güzel geldin...AŞKIM

Aşk kaçmak çok kovalamayı, görmekten çok düşünmeyi, sevmekten çok özlemeyi sever ve AŞK öyle haindir ki nerede imkansız var onu seçer.



Seni yıldızlara benzetiyorum yıldızlar kadar parlak,yıldızlar kadar ulaşılması zorsun ama yıldızlar milyonlarca sen bitanesin




Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve Sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam. Ne dünden daha az Ne yarından daha çok Seni bugünde, Dün olduğu gibi Yarın olacağı gibi Çoooooooooooooooook seviyorum.




Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler. Bulutlara öyle baktım. Ama şimdi yalnıca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla kaplıyorlar her yeri.




Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma...




Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır...


Ben, bir insanı sevme cesareti gösterdim; sen ise, bir "insan olma" cesaretini bile gösteremedin...

Seni düşünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla , bir sonbahar serinliğinde... Seni , senden uzakta , sensiz ,seninle yaşıyorum.

En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme , unutmaki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun , olurda bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.

Kaplanla göz göze gelmiş bir ceylan gibi , ürkek bakışlarımda sensizlik , ıskalanmış hayallerimde gençliğim ,eremediğim vuslatlarda ümidin. Sokakta bir kız gördüm takıldı gözlerim gözlerine, Aşığım zannetti beni kendine, Halbuki ne bilsin, Benziyordu GöZler gözlerine.


Rüzgara hakim olamıyorsan yelkenlerini ona göre ayarla ve unutma ki hayat karşılaştığın güçlüklerle değil gemiyi limana getirip getiremediğinle ilgilenir Bir silahım olsaydı, bir silahım ..

Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.

Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok... Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.

Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...


Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim!!! Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş , aynen benim seni sevdigim gibi.

Hayat ve yaşadıklarını bir okyanus gibi düşün.... Çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin... Durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin."

Whatsapp Button works on Mobile Device only